Senior Skip Day og Florida!

Opdatering om Florida

Det er nu 2 dage siden jeg kom hjem fra Florida – undskyld manglende opdateringer, men følte en lille smule for bare at udnytte tiden på stranden og i solen da det nu har været vinter i Iowa i 5-6 måneder!

I hvert fald! Sidste torsdag tog jeg til Florida med min værtsfamilie Mary og Willard + deres datter Michelle og hendes kæreste TJ. Vi fløj selvfølgelig derned og vi boede i Fort Myers! Super lækkert sted med en rigtig hyggeligt lille by smækfyldt med barer og små butikker med alverdens strandting og T-shirts.

Jeg fik selvfølgelig solet mig en masse og svømmet en del i poolen. Desværre var vandet ved stranden lidt grumset og ikke så klart, så derfor poolen og boblebadet. Det var dog også okay.

En af dagene lejede jeg en cykel og cyklede ned til byen Fort Myers som er cirka 8 km fra hvor hotellet var. Det skal lige siges at vi alle 5 boede i en stor lejlighed så det var meget fint. I hvert fald cyklede jeg ned til byen og fik set lidt forskellige ting og købt nogle sjove T-shirts.

En af dagene kom TJ’s bror på besøg, som bor nede i Florida. TJ har 11 søskende, så han ser ikke dem alle lige ofte. I hvert fald havde vi bare en stranddag med dem og kørte om eftermiddagen ud og så  nogle alligatorer, søkøer og en masse fugle og firben i en slags nationalpark som ligger nede i Florida et sted. Så det var også meget sjovt!

Andensidste dag tog vi ind til et kæmpe outlet center med massere af gode tilbud! Der var alverdens designer butikker, men også bare nogle helt stille og rolige og lidt mere billige butikker. Dog blev jeg selvfølgelig nødt til at have noget fra hist og her – er ikke den bedste til at sige nej til et godt tilbud – så fik både købt noget Ralph Lauren og nogle shorts og T-shirts fra American Eagle Outfitters. Så det var super lækkert – lige en dag jeg kunne bruge. Jeg blev dog nødt til at købe en ekstra taske for at få det hele med hjem til Iowa, så det var godt at Juicy Couture også have en outlet butik dernede!

Florida er jo som de fleste nok ved omringet a’ vand, så vi var selvfølgelig ude og spise lokalt seafood nogle dage. Møg lækkert og virkelig dejligt med noget fisk! Min værtsfar er ikke så vild med fisk, så vi får det SJÆLLENDT derhjemme.

Ellers så gik det meste af tiden med bare at slappe af og nyde ikke at skulle i skole og lave lektier hele tiden. Dog savnede jeg lidt at spille tennis med mine venner efter skole, og var ked af at miste en hel uge, da tennissæsonen allerede er slut 8. maj.

Sidst men ikke mindst – havde en tatovør tid nede i Fort Myers og havde valgt design og hele lortet og kunne få det til en rigtig god pris! Dog blev jeg nødt til at aflyse en time før, da jeg kort blev i tvivl om jeg egentlig var frisk på at få en tatovering. Så nuuuu ved jeg ikke helt om jeg skal eller ej, men er da sikker på at mine forældre er glade for at jeg skiftede mening. Haha.

Det var alt for nu!

Fra venstre. TJ’s brors kone, TJ’s bror, TJ, Michelle, Mary, Willard, Louise.

Stranden som var fyldt med mennesker da det var 30 grader og høj sol. På med noget solcreme og ud og blive bruuuun!

Andensidste dag tog Michelle, TJ, Willard og jeg ud på en masse barer og tjekkede nogle forskellige steder ud. Dog er jeg jo ikke 21 så jeg måtte nøjes med smøger og virgin drinks!

Solnedgangen lige ud for vores hotel

Familien tog på tur en dag uden mig, så havde lidt alene og afslapningstids ved poolen